E-wolontariusze z TuDu

 

„Wiesz, jak to jest w NGOsie…“ Nowa animacja TuDu pokazuje, jak jest. W kolorze!

 

Dziś oficjalnie rozpoczynamy kampanię promującą platformę tudu.org.pl wśród organizacji pozarządowych w Polsce:
 TuDU. E-wolontariat w praktyce.

Jej osią jest animacja, która wyjaśnia, co to jest TuDu i pokazuje korzyści, jakie daje ono organizacjom. Ale przede wszystkim – odwołuje się do codziennego doświadczenia (prawie) każdej osoby pracującej w NGO.

Czy i Ty też czasami czujesz się wprost zasypana/y codziennymi zadaniami? Jeśli tak – obejrzyj poniższy film:

 

 

TuDu to pierwsza w Polsce platforma do e-wolontariatu, czyli wolontariatu wykonywanego za pośrednictwem Internetu. Istnieje od półtora roku, jednak nadal wiele NGOsów nie wie, że może z niej skorzystać – za darmo.

 

Oto najważniejsze korzyści TuDu:

  • 800 (i co dzień więcej) zarejestrowanych e-wolontariuszek i e-wolontariuszy o różnych umiejętnościach!
  • łatwy i szybki proces wprowadzania projektu i zadania dla e-wolontariuszy,
  • możliwość koordynowania zadania na platformie – wszystko w jednym miejscu,
  • współpraca przez Internet, bez barier czasu i miejsca,
  • system rekomendacji i ocen, wpływający na lepszą jakość współpracy,
  • baza wiedzy i inspiracji: jak współpracować z e-wolontariuszami, jakie ciekawe projekty e-wolontariackie dzieją się w Polsce i na świecie.

 

Poza animacją, w okresie do końca maja 2017, będziemy także proponować organizacjom: szkolenia (w kilku miastach Polski i online) ze współpracy
z e-wolontariuszami i prowadzenia projektów w Internecie , webinaria, artykuły
o e-wolontariacie, broszury informacyjne, ulotki i plakaty promujące TuDu i ideę wolontariatu przez Internet. Aktualne informacje zawsze znajdują się na naszej stronie na Facebooku – bądź z nami na bieżąco!

 

Zachęcamy do dzielenia się animacją – niech NGOsy zobaczą, że mogą się zwrócić 
o pomoc do e-wolontariuszy na tudu.org.pl. One i oni tam już są i czekają na zlecenia!

 

Patronat medialny nad kampanią objął portal:

Logotyp portalu ngopl

 

Patronat medialny nad kampanią objęła organizacja:

Logo TechSoup Polska