tudu grafiki net kwie 20165

Dużo wolontariuszy to dużo pomysłów! Wolontariusze TuDu uwielbiają dzielić się swoją wiedzą i doświadczeniem. Jeśli zastanawiasz się na przykład, jakie hasło wybrać do kampanii promocyjnej projektu, gdzie go promować, albo jak dotrzeć do potencjalnych odbiorców, możesz liczyć na pomoc społeczności TuDu!

Jak zorganizować burzę mózgów na TuDu?

  • W tytule zadania wpisz: „Burza mózgów: [pytanie, na które szukasz odpowiedzi lub temat burzy mózgów]”.
  • W opisie zadania wyjaśnij, w jakim celu organizujesz burzę mózgów i jak zostaną wykorzystane jej efekty.
  • Jeśli burza mózgów polega na szukaniu pomysłów i twój zespół już jakieś wymyślił, wypisz je w opisie zadania.
  • Komentuj każdą odpowiedź zamieszczoną przez użytkowników w odpowiedzi na burzę mózgów – pokaż im, że czytasz ich propozycje i daj sygnał, czy ich pomysły idą w dobrym kierunku.
  • Doceniaj pomysły. Pamiętaj, że w burzy mózgów nie ma złych pomysłów – każdy jest cenny, bo może stać się inspiracją dla kolejnych osób.

Owocnej współpracy!

 

***

Artykuł powstał w ramach kampanii #wolontariat z TuDu – kampanii edukacyjnej dla NGO, które chcą osiągnąć poziom mistrzowski we współpracy z e-wolontariuszami zarejestrowanymi na TuDu. Współorganizatorem kampanii jest Fundacja Orange.

W kolejnym artykule z serii #WolontariatzTuDu podpowiemy wam, jak poprosić e-wolontariuszy o pomoc w stworzeniu ulotki.

Więcej informacji: http://tudu.org.pl/

Dołącz do nas na Facebooku: https://www.facebook.com/tuduorgpl/?fref=ts

Zapisz

Zapisz